vrijdag 18 juni 2010

Atelier Mus nieuwe plek











Weer eens tijd voor een update.
Nieuws: Atelier Mus heeft een nieuwe werkplek! En wel aan de Oude Delft 239 (nog steeds in Delft). Aangezien het pand aan de Papsouwselaan tijdelijk zou zijn en ikzelf toch zou gaan verhuizen heb ik ervoor gekozen om atelier aan huis te gaan houden, zodat werk en kinderen nog beter te combineren zijn.
We hebben hiervoor een geweldig huis gevonden aan de Oude Delft, in het centrum van Delft.
Na flink wat verhuisdrukte ben ik nu weer geopend op dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.30*15.00. Het is ook mogelijk om langs te komen buiten deze openingstijden, bel of mail even van te voren zodat je zeker niet aan de gesloten deur komt.

Mus maakt ook rokken-rokjes op bestelling. Kom zelf eens langs om leuke stoffen en bandjes uit te zoeken, kies vervolgens een model en Mus maakt hem voor je op maat. Dit kan ook via de mail. Ik stuur je dan foto´s van voorbeeld combinaties, kies je stoffen-bandje-model en Mus maakt jouw eigen rok op maat. Voor kinderen vanaf 25 euro, voor dames 39,95 (Hipper 29,95)
Hopelijk tot snel!
Atelier Spat design is nog wel gevestigd op de Papsouwselaan.

1 opmerking:

  1. Heee Mus, ik zie dat je site eindelijk weer in de lucht is www.mus-70.nl/ (met een linkje naar de blog)

    jammer dat ik niet bij de familedag kan zijn, maar we zien elkaar hopelijk weer snel,

    groeten, broer bart

    BeantwoordenVerwijderen